Bebeğim 2,5 aylık. Geceleri emzirebiliyorum, bazen emmek istemesede bir şekilde hallediyorum ama gündüzleri savaş halinde geçiyor sürekli emzirmek için an kolluyorum. Memeye geliyor ağlıyor bağırıyor ağzına asla almıyor. İki dakika bile olsa emzirsem bir tık içim rahat ediyor. Phılıps avent iki numara Biberonla içiyor sağıp veriyorum bir haftadır aynı sorunla boğuşuyorum🥹 ilk yirmi gün göğüs ucum inanılmaz yara olduğu için biberon kullanmaya başladım ara ara. Uyumayan bir bebek olduğu için de ne yalan söyleyeyim sağıp babasına verip iki üç saat uyuyabilmek beni rahatlatıyordu. Biberon yüzünden mi meme reddi yaptı neler oluyor anlamıyorum. Başına gelen ve çözüm bulabilen var mı