Kızımda 3-4 gün önce grip + ateş vardı. Son 2 gündür de burun akıntısı ve öksürük var. Az önce o kadar çok öksürdü ki uyuyamadı.
Ama ne yoğurt yer ne meyve.. ne vereyim ne yapayım önerisi olan var mı ?
Öksürüğünün geçmesine yardımcı olacak bi ilaç veya herhangi bişey var mı ? 🙏🏼