
Fotoğraf inşallah yüklenmiştir oğlum 4 aylıkken köpek dişi çıkarmaya başladı 35 haftalık prematüre doğdu fakat dişin çıktığı yer olması gereken yer değil gibi doktora gittik biz buna yeni doğan dişi diyoruz belirgin olduğu zaman çekmemiz gerekiyo denildi ama benim yeğenim de ilk köpek dişini çıkardı şuan gayet iyi durumda fakat şuan 4 ay 25 günlük bu seferde sağ üst köpek dişi gözüküyo ama iki tane yanyana nokta kadar görünüyo öncesinde bütün belirtileri yaşadık