Yagmur0606 Kızlar merhaba 4 yaşına gircek kızım 20 haziranda belediyenın kreşleri oluyor ya gündüz bakımevleri kayıt tarıhlerı nezaman ben hıc bılmıyorum
Asyaveannesi04 Yagmur0606 şuan devam ediyor ama ne zaman bitiyor bilmiyorum bizde seneye için kaydını yeniledik
Asli777- Asyaveannesi04 merhaba ne kadar ödüyorsunuz acaba kırtasiye ücreti falan veriliyormu belediyedede