ay0 Kızlar 2 ay önce doğum yaptım 15 kilo almıştım şu an hamile kaldığım kilonun altındayim ve hala kilo vermeye devam ediyorum dikkatte etmiyorum yedigime yani diyet yapmıyorum emzirdigim için Neden veriyorum anlamadım iyi bir şey mi bu
1cocukannesi_1 ay0 emzirdiğiniz için veriyorsunuzdur emzirmek vücutta kalori açığı oluşturuyor. Kan değerlerinize baktırabilirsiniz