premsesanneai doğumdan sonra enfeksiyon olmasın diye bir iltihap giderici hap vermişlerdi zaten. 10 gün kullandım sonra kontrole gittim ve o zaman söyledi zaten enfeksiyon olduğunu açılma olduğunu. O doktor da antibiyotik başlattı. Kullandığım antibiyotik de bebeğimde döküntü yapınca başka bir doktora gittim o farklı bir antibiyotik , fitil ve krem verdi. Onları da kullandım bitti. Şimdi daha iyiyim. Şişlik yok ağrısı da yok. Tabii eski haline dönmesi zaman alır ama daha iyiyim.