İyi günler hanımlar 6 aylık kızım var ek gıdaya başlayalı 4.5 aylıkken yoğurtla yavaş yavaş başladım küreye kabak havuç o tarzda püre yapıp yiyor ama bu ayın 5 ensesinde sonra da boynunda kızarıklar oluşmaya başladı kızarıklıklar hafif şişliğe döndü elimi değdiği Zaman pötür pötür doktora götürdüm alerji dedi Krem verdi damlama verdi geçmezse tekrar gel dedi geçmedi tekrar gittim kan istedi kan verdi kan tahlil sonuçları iyi çıktı Bir sorun görünmüyor dedi damlamayı kullanmaya devam et dedi kremi sürdüm boynu kapalı olduğu için hava almadığı için kremin faydasını göremedim bu sefer başka bir çocuk doktoruna gittim o doktor da iki tane ayriyeten Krem verdi benim internetten araştırdığım kadarıyla egzama bilgileri söyledi doktoruma sordum egzama olabilir mi diye mantar dedi ben bunu nasıl anlayabilirim bana yardımcı olur musunuz teşekkürler hanımlar 😭😭😭