Ben kullanıyorum. İlk cıktıgı zamanlarda almıştım. 16 prodan 17 ye geçtim. Çift kamera özelliğini cok sevdim video çekerken falan. Onun dışında yakınlastırma olarak 16 pro daha iyi cok cok uzagı yakınlastırıyordu. Ama genel olarak appledan cok cok memnunum.