Benim kızım 2 buçuk yaşında ve benim 8 gündür adetim gecikti test yapıyorum negatif çıkıyor hiç bi belirtide yok gecikmesi dışında bi kaç kez böyle gecikmeler yaşadım fakat hep 7 günü geçmeden adet oldum bu ilkez başıma geliyor aynı durumu yaşayan var mı kan aldırmam gerek artık en son ama ona da pek cesaret edemiyorum çünkü açıkçası hamile kalmak istemiyorum