sinbebi 2,5 aylıkta rutin yapabiliyorsun ama 4. Ay başına gelmeden bozuluyor. Ben bebemi daha çok uyanık kalma saatlerini yazarak takip ediyorum. Mesela 2-3 ay arası 1-1,5 saat uyanık kalıyorlarken 4-5 ay arası 2-2.15dk kaşar çıkabiliyorlarmış. Bunu biraz gözlemleyerek yapabilirsin. Bebişini 40 cıktıktan hatta 2 aylık olduğunda takip et 1 haftads çözersin en fazla 😇
ChatGPT den destek alabilirsin işe yarıyor. Nadiren yaramadığı oluyor tabi. 😂😂😂 ataklar kolikler ve diş vs hasariiccc. Ama her ay güncelleme geliyor 😂😂😂