Bir hafta önce sağ yanağını yere vurdu sert bi şekilde yanağı şişti ve kızardı bugün baktığımda aynı taraftaki diş eti köpek diş eti şişmiş daha önceden mi vardı yoksa vurunca darbemi aldı bilmiyorum normalde köpek dişi sonra çıkmazmıydı sadece şişme var fotoğrafta görünüyor mu bilmiyorum birde 8 buçuk aylık olduk hala dişi çıkmadı çıkmaya yakınmı onada bakarmısınıx 