ogretmenanneeee Göğüs pompasında hangi markayı öneriyorsunuz. Memnuniyetlerinizi paylaşır mısınız ? Elektrikli ? Manuel?
Gokturkmom ogretmenanneeee manuel ilk etapta iyi oluyor mochi markadan memnun kalmıştım.🙈Sonrasında sütümü coçturan da elektirikli pompaydı onda da mamajoo marka kullandım memnun kaldım.🌸
Tugceksck ogretmenanneeee kesinlikle elektrikli philips avent. Hem çekim gücü çok iyi hem de sessiz. Dolap uygulaması kullanıyorsanız oraya yükledim bakabilirsiniz ben satıyorum kendiminkini