melisaaaden ben eskiden çalıştım aslında baya geçti üzerinden 3-4 yıl olmuştur. Çalışma saatleri 2 vardiya bi sabah bide öğlenci oluyosun sabah 7-4 öğlen 12-9 gibi düşün az bucuk oynamalar olabilir saatlerde maaş konusunda da ben calıstıgım dönem asgariden yüksek alıyordum şimdide öyledir %100. Asgari 28 se atıyorum tamamen 32-35 civarları alırsın galiba. Markette calısmak için file bence marketlerin en iyisi