Nsrn1 benim değil ama ablamın küçük kızı küçüklüğünden beri aynı şuan 9 yaşında hala aynı sadece büyüdüğü için kıyamet kopararak söylemiyorum değişen tek şey o 😬 takıntılı yani her şeye üstüde ıslansa, en ufak bir şey kaşındırsa, batsa, gıdıklasa, kirlense, büyükse yada küçükse ne biliyim değişik bir çocuk 😂 çok akıllı çekilir tek yanı o 😬 inşallah sizinki sadece ıslandığı için kıyamet koparıyor olsun 🙁