Ahadensar25 mesela sabah kalktığında emziriyorum ana öğün olarak benim oğlum uyanınca pek emmezdi çok zor alıştırdım buna. Sonra bi buçuk saat geçiyor kahvaltı veriyorum kaymak peynir zeytin yumurta bazen de pankek falan yapıyorum. Sonra uyuyor uyanınca tekrar emziriyorum gündüz öğünü oluyor bu, aradan bir buçuk saat geçince yoğurt ya da meyve yediriyorum, bi süre sonra uyuyor geri uyanınca da çorba veriyorum aradan bi iki saat geçince biz yemek yiyoruz bizim yendiğimiz onun yiyebileceği bişeyse ona da mesela tuzunu falan atmadan ayırıp veriyorum yatarken de emerek uyuyor. Kilosu düzene girmesi için canım hep faydalı şeyler veriyorum mesela hiç pirinç unu falan vermedim keçiboynuzu unu veriyorum ya da yulaf unu veriyorum un kullanacağım zaman, bir gün tavuk suyu bir gün ilikli kemik suyu et suyu dönüşümlü alıyor mutlaka çorbalarla falan. Haftada mutlaka iki gün balık yemesi lazım bir de her gün yumurta mutlaka. Yatmadan önce de irmik ya da yulaf unuyla mama yapabilirsin içine keçiboynuzu unuyla tatlandırıp. Oğlumun kilosu çok iyi gidiyordu ama bazı sebeplerden son iki üç ay kilo almamıştı Bu şekilde beslenince kolay toparladı kilosunu