Rabiiul bizde 3 saatlik yola gidip geliyoruz kayınvalideme ayda bir , ben genelde yanıma atıştırmalıklar koyarım meyve falan arabada kullanmak için aktivite masaları var onlardan almıştık onun üzerinde sulu kalemlerden alıp boya yaptığı oluyor bu yazı tahtaları var onu çizerken oyalanıyordu sevdiği bi kaç oyuncağı alabilirsiniz ama yiyecek daha çok oyalıyordu bizimkini hala öyle 2 buçuk yaşında