glsmbrnl Kızlar uygun fiyatlı memnun kaldığınız bi makine var mı? Ocağı fırını temizleyebileceğim yeri gelecek yerleri koltukları temizleyebileceğim çok başlığı olan
berk58 glsmbrnl ben trandyoldan ablamın tavsiyesi ile womidi diye bi marka aldım çok memnunum bide pirantech kullananlar var onada iyi diyorlar
12betul glsmbrnl ben Karcher aldım geçen hafta acaba neden Karcher dışında dediniz merak ettim . Onu almasaydım fiyat performans olarak en iyisi pirantech muhakkak onu alırdım 4.500 civarı bir fiyatı vardı en son
glsmbrnl Kiwi kullananlarda çok ıslak bırakma sorunu oluyormuş baktım bikaç tane pirantechte öyle bi sorun yaşadınız mı