busekcbz_ kabızlık sorunu olmayan bebeğe yapmaz zaten. Bazı bebekler doğuştan bağırsak sorunu yaşıyor. İlk çocuğum öyleydi, ikinci de öyle olacak diye düşünmüştüm, alakası yok. İşk çocuğumun kabızlık sorunu 4 yaşında geçti. Gitmediğimiz doktor kalmamıştı. İkincide En ucuz mamamilden bile kabızlık sorunu yaşamadık.