Pasa-2727 eşim çok zayıftı, genetik olarak zayıf bir aileler. 184 boy 60 kiloydu ve yemesine rağmen kilo alamıyordu, sonra arkadaşının tavsiyesiyle internetten kianpi pil pro aldı 3 ayda falan 80-90 kiloya yaklaştı baya toparlandı iştahıda açıldı. Eşim şuan 100 kilo eski resimlerine bakınca ölü geline benzetiyorum 😅. Ama yan etkileri de oldu, ilaçla alakası yok sanırım çok fazla yağlı yediği ve birden kilo aldığı için bedeni kırmızı döküntülerle dolmuştu baya kötü olmuştu, görümcem de kullandı bi ayda oda baya kilo aldı, ama onunda yüzünde sivilceler çıktı, kaynımda çok zayıftı oda kullanınca aynı bedeni döküntülerle dolmuştu geri bıraktılar. Yan etkisi bu ama baya kısa zamanda kilo aldırıyor.
Eşim bir dürümü zor yerdi, ilaç kullanmaya başladığı zaman iki buçuk dürüm yemeye başlamıştı. Kilolarca et yediğini biliyorum. Ama işte o yan etkisi olmuştu onun dışında bişeyi olmadı.
Ekstra olarak benim önerdiğimde, bu sene bende baya kilo aldım 60 kilodan 75kiloya yükseldim. Eşim kilo alınca onunla yemeye başladım. Her hafta iki yada üç gün dışarda yerdik üzerine de künefe gömerdik sonra eve gidince uyurduk. Bence dışarda yiyin yada evde yiyin ama arkasından tatlısını da yiyin bide her sabah hamur işi yapıyordum pişi poğaça pizza börek çörek. Her sabah yapıp yedim ve şuanda şişkoyum 😅 size de öneririm. İştahınız yoksa bile video izleyip canınızı çektirin bence her şekilde açılır öyle