busraabak arzumeva valla ben iki aya kadar çektim şimdi ise gelmiyor benden🤭 onun 1 tane fotoğrafını çekiyorum yapay zekaya atıyorum o tasarlıyor çok güzel ve gerçekçi oluyor valla
istanbul12 arzumeva 11 aylık her ay çektim konsept İyi ki de çekmişim bana çok güzel hatıra kaldı Bir dahaki ay doğum günü organizasyonla kutlayıp artık sonlandıracağım 🥳🥳
birkartanesii Ya bunları hevesle yapanlara hayranım hatta hevesle herhangi bir şey yapan herkese hayranım. Ben instax ile çekmiştim. Hamileyken, hastanede, 40ında ve 6 aylıkken. Bugün 7. ayımız. Bir tane de 12. ayda çekmeyi planlıyorum.
glsmbrnl arzumeva ben 1.ayından itibaren her ay yanına kıyafetine uygun balon koyarak çekiyorum şu an 9 aylık. Mesela 3 aylıkken 3 balon 6 aylıkken 6 balon falan. Bi de kızım var o da 3 yaşında her ay kucağına verip (tabi babası tutuyor) video çekiyorum 1 yaşında birleştiricem🥹
Marianne arzumeva ilk çocuğuma da ikinciye de yapmadım. Samimi gelmiyor. Doğal ortamda gerçek duyguyla çekilen fotoğrafları daha çok seviyorum.
surprizbebe arzumeva day dream😊 oğluma her ay yapmıştım neler neler… ama kızımda aynı enerjiyi bulamadım 9 yıl olunca arada😁 sadece aynı köşede fotoğrafını çektim her ay
kursatmommy arzumeva ben 1 yaşına gelene kadar her ay babası oğlum ben ve bir tane küçük pasta alıp ayına göre mumlar alıp o şekilde resim çekmiştim 3 ümüzün oldugu🥰