nurozkann ilk doğumumda hemoroid olmuştu. Afedersiniz orada meme diyolar bi parça çıkıyor. Ben kantaron yağıyla onu içerde tutmaya çalışıyordum böylece hem kaşıntısı acısı hem de kanaması durdu. İkinci doğumda sanırım makat çatlağı yaşıyorum ölüyorum acıdan. Cam kesiği gibi tuvalete çıkmak ölüm, sonra acısı bitmiyor. Bilmiyorum hangisini yaşıyorsunuz ama çok zor gerçekten. Bunun için de kantaron yağı sürüyorum sürekli umarım toparlar