Oğlumun dizleri karardı resmen ve bi bacagında da 5-6 nokta kadar moraluk var. Bugün dr gittik. Sağ olsun her şeye alerji diyen bi profumuz var. Test istedi. Şimdi baktım sonuclar harika. Cok düşüp kalkıyor. Daha yürüyemiyor dedim bu kadar mor olmaz emeklemeyle dedi. Var mı başına gelen?