sevvaleoglu Kızlar ben bişey merak ediyorum bebeğim 4 aylık uykusuzluk bende artık rutin oldu bebeğim uyusa bile artık ben uyuyamıyorım bi türlü uykum gelmiyo veya gelsede zihnim susmuyo uyuyamıyorum napıcam bilmiyorum yaşayan var mı bunu
ozdenizzz sevvaleoglu ah kuzum gel sarılayım sana annelik işte bende öyleydim benim birde ikiz düşün 1 sene olacak deliksiz uyku uyumadım çünkü annelik iç güdüsü uyurken bile dönse bi kafanı kaldırıp bakıyorsun ama sana şunu söyleyebilirim ileri ki aylarda uyuma süreleri uzayacak ki bana dediklerinde ben inanmıyordum hiç olmayacak sanıyordum oluyor emme ya da mama süresi uzuyor.