KubraKaranKaya Çok iyi tecrübeli ,sürekli moral veren pozitif bi doktor.İstediğim her an ulaştım kendisine gerek doğum öncesi gerekse sonrasında 😊Doğum yaptım en az 4 kere gelmiştir odama hastaneden eve geçince bile arayıp nasıl olduğumu sormuştu iyi ki dedim kendisi için her zaman tekrar doğum yapsam yine kendisini tercih ederdim🥹