gece uyanmalarını bir tık olsa azaltmak ve geceleri iki büklüm olmadan uyuyabilmek için 16 aylıkken mecbur desteği azaltmaya karar verdim. biraz geç alınmış bir karar sanırım ama kıyamamıştım.
bu gece 2. gece, dün gece sanki daha rahattı yanına yattım kucağıma aldım derken memesiz uyudu. gece de emzirmedim uyandıkça su verdim. bu gece dalması çok daha uzun sürdü. ağladı uykuya dalamadı. dalamadıkça sinirlendi. saat 11 oldu, meme versem saat 10 da bayılmıştı. ona eziyet etmiş gibi hissediyorum. iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum. 16 aylık olmasına rağmen hiç laf söz dinlemiyor anladığını da sanmıyorum. salondayken memeye bay bay uyuyacak sabah gelecek falan diye konuştum da tepinmekle meşguldü dinlemedi bile. kötü anne hissediyorum ooofff.