asilelif Kizlar bir çok kişi mama verince demir ilacına gerek yok diyor siz ne düşünüyorsunuz ve ben çok sık unutuyorum vermeyi umarım sıkıntı olmaz 😑
gizememre asilelif alakası yok doktorum vereceksin dedi verdim 12. Ayda kan tahlilinde tüm değerleri normal çıktı
sinemalyaa12 Mama ve demir ilacının ne alakası var? Bizde mama kullanıyoruz. 4. aydan beri demir ilacı da kullanıyoruz. 6. ay kontrolümüzde damla sayısı bile arttı. Siz millete kulak asmayın.