Alyatrd iyi akşamlar arkadaşlar, endoskopi sonucumda helikobakter pozitif çıktı , tedavi sürecini tamamlayıp bu hastalığı geçirenler varsa ve paylaşırsa sevinirim 🙏🏼🩵
_-zynp-_ Alyatrd 2021 de endoskobi yaptırdım antibiyotik tedavisi uygulandı ilaç kullandığım vakit gayet iyiydim ama tekrar devam etti şikayetlerim üstüne birde hamile kaldım tavan yaptı iki yıl emzirme derken daha yeni kendime vakit ayırıp doktora gittim haziranda endoskobi çekineceğim inşallah şuan ilaç kullanıyorum gayet iyiyim inşallah sizinde tedaviden sonra yemenize içmenize dikkat ederseniz geçer gider geçmiş olsun 🌺
flowersssss Alyatrd babamda çıkmıştı tedavi için verilen ilaçlar biraz ağır. Babam bir kaç kere kullanıp bıraktı içemedi. Bir süre sonra tekrar test verdi bu sefer negatif çıktı
_-zynp-_ Alyatrd mide koruyucu bağırsak düZenleyici vermiş (onu pek anlamadım ama kullanıyorum )birde emme ilacı kullanıyorum .mide koruyucu kullandığım vakitler iyiyim ama o da uzun süreli kullanılmaması gerekiyormuş 🙃
Alyatrd zeyinci teşekkür ederim, mide bulantısı şişkinlik , sürekli geğirme , iştahsızlık ve kilo verme 😕
zeyinci Alyatrd bende sürekli midemde kazıntı var sanki açmışım gibi arada bulantı da oluyor sanki bir şey yememişim gibi yemekten sonra midem kazınıyor