Öncelikle hayırlı geceler diliyorum. Kızım 14 ay 9 günlük ve şu ara kirpiklerine takmış vaziyette. Sürekli oynuyor ve yolmaya çalışıyor. Engellemeye çalıştıkça ve yapma dedikçe daha çok yapıyor. Kirpiklerini mi keşfediyor yoksa gözüyle ilgili bir problem mi var inanın anlayamadım. Doktoruna randevu alacağım, bir de buraya, sizlere danışmak ve öğrenmek istedim. Benzer durumu yaşayan ya da nedenini bileniniz var mı?