Egepol hastanesi Ümit Arslan Nayki
En başından doğuma kadar herşeyden çok memnun kaldım hala bile iletişimdeyim doktorumla çevremde tavsiye ettiğim herkes de çok memnun kaldı çok tatlı birisi😊 bu arada kadın doktor erkek değil isminden dolayı erkek düşünülüyor☺️