ruzgarmama Merhaba Bursada olup bebeği hipospadiaslı olan anneler nerede ameliyat oldu bebekleriniz doktor öneriniz var mıdır?
glsmn6 ruzgarmama bende yaptıracağım çok endişeliyim gidemiyorum doktora korkuyorum resmen nerde kime yaptırsam bilmiyorum.
mel1654 ruzgarmama bizim de yaptırmamız gerekiyor ama çok endişeliyim şehir hastanesine götürdüm ameliyat sonrası 1 hafta yatış veriyorlarmış nasıl tutacağım çocuğu diye bekletiyorum
glsmn6 gulkayaa daha dün doktordan geldim 1 yaşını doldurdu yaptırayım artık dedim öyle gözümü korkuttu ki moralim yerlerde ne yapacağımı bilmiyorum çok da havalar sıcak çocuk sondalı geZecekmiş kafam allak bullak inanın
maco_61 glsmn6 bende çarşamba yaptım 45 günlükken inan okadar korktum ki sünnetten ilk gğn bi pişman olsugun gibi 3. Gün normal zamana döndğ maşallah iyi şuanlıj