kurabiyeee Kızlar mamayı kesmeyi düşünüyorum, uyku geçişlerinde ve gece beslenmesinde inek sütü yada keçi sütü versem nasıl olur ?? 14 aylık birkaç defa verdim sıkıntı görmedim acaba gündüz bu sütleri veripte gece mi mama versem ? Bu şekilde ilerleyen var mı
ogretmenanne2024 kurabiyeee benim kızım 13. Ayında bıraktı mamayı devam sütü verdim bir süre 18 19 aydan sonra da sadece yatarken 180 ml süt veriyorum onu da bazen içiyor bazen içmiyor şua nn 22 aylık
obobok kurabiyeee inek sütünü doktorlar hiç önermiyorlar. Ben mama falan hiç bilmiyorum ama acıktıgı için mi verşyorsunuz yoksa meme niyetinemi mama veriyorsunuz. Cunku 14 aylık büyük artık acıkmaz
queenofrose kurabiyeee gece uyumadan önce verilan inek sütü direkt reflü sebebi ya. Uyumadan iki saat önce belki
bestber Daha kücük oldugu icin devam sütü verseniz daha iyi olabilir gibi bende mamadan kesince bi süre devam sütü vermistim
gokcesmomyy bestber devam sütü dediğiniz nedir mamaların üstünde de devam sütü yazıyor bi de pınarın falan sütlerinde devam sütü yazanlar var onlar mı
kurabiyeee obobok valla bazı konularda doktorlarla hemfikirim ancak bazen de değilim , eski zamanlarda sütü olmayan hep inek veya keçi sütü vermiş. Uykuya geçişte aç olmasın diye veriyorum boyu kilosu iyi hatta önde. Mesela 8 de akşam yemeği verdim yedi 22 de uyuyacağı zaman aç uyumasın diye veriyorum
obobok kurabiyeee evet ama coğu şey eskide kaldı dediğiniz gibi. İnek sütü büyükleri bile rahatsız ediyor. Birde gece acıkmaz. Zaten 2 saat arası olsun cocuklar öyle uyutun diyorlar. Benimde oğlum 3 bucuk yasında. Ek gıdadan beri hep 1 bucuk 2 saat arası oluyor uyku ve yemeğin. Reflü bi anda cıkmıyor zaten. Ya da geniz etini tetikleyebilir. Lütfen acıkır diye bişeyler vermeyin. Bu cok yanlıs. Zaten yemeğini yiyormus
queenofrose kurabiyeee 4-5 yaş gbi anlamsız öksürükler başlarsa reflu akliniza gelsin o halde. Biz sebebini çok aradık çünkü.