Oğlum neredeyse 2buçuk yaşına girecek uzun zamandan beri nazikçe uyarıyoruz ödüllendiriyoruz çişin gelince hemen söyle diye ama maalesef ısrarla bezime yapıcam diyor. Biz WC götürdüğümüzde çoğunluklayapıyor ama biz götürmesek kesinlikle söylemiyor. Büyük abdestini de söylemiyor pat diye yapıyor yetiştiremiyoruz bile derken Aidin Salih kitabında bununla ilgili şöyle bi şey okudum bu hazır bezler ıslaklık hissi vermediği için konforu bozulmadığı için tabi ki WC ye tercih ediyorlarmış bez bırakmamak için direnmeleri bundanmış.
Ben de kendi çapımda araştırdım soruşturdum eskilerden kime sorsam bi yaşında bi buçuk yaşında bıraktırdım diyorlar. Bu Amerikan bez olarak bildiğimiz yıkanan bezleri kullananlar bu şekilde söylüyor. Bana mantıklı gelmeye başladı en azından denemek istiyorum. Günümüzde bi buçuk yaşında bırakmak şöyle dursun üç üç buçuk yaşlara kadar gidiyor maalesef ilerde de çok ciddi problemler olabiliyormuş (mansturbasyon gibi) bu bezlerden Deneyen varsa paylaşabilir mi