hvvgcr Bebeğim gece çok sık uyanıyor normalde 6 7 saate kadar uyuması lazım biz saat başı uyanıyoruz tokluğundanda Emin’im sadece anne sütü alıyor bazen öğlenleri ek gıda veriyorum ama doymuyormu acaba diye devam sütü alıp denedim yine aynı oldu uyumaması normal mi acaba ne zamana kadar bu şekilde devam edecek gündüz uykuları da genelde kısa kısa ve sık uyuyarak geçiyor
Denizmelisa hvvgcr aynı durumdayız 6 ay 13 günlük açta değil bi bagırmayla uyanıyor uyutmak zaten ölüm gibi 2 saat uğraşıyorum. Bende doymuyor mu acaba diye düşünüyorum mama kullanıyorum zaten ama bu akşam eğer yerse prinç unu vericem bakalım onda nasıl olacak
yuksekipek hvvgcr bebeğiniz geceleri sık uyanmaya başlıyor huzursuzluk ve ağlama birde uykusunda değişiklik ve kısa uyku şikayetleri oluyorsa 5-6 aydan itibaren diş göstergesi olabilir doktora götürün isterseniz
Denizbebegim hvvgcr bazi cocuklar uykuyu sevmiyor malesef yada uyutma şeklinizle alakali olabilir uyku egitimi verebilirsiniz 🙏
deletedmom173 Denizmelisa canım bende pirinç unu ile devam sütü karıştırıp doyuruyorum uyku yok birkaç gün oldu deli olacağım bu gece uyumadı şimdi de aynı ne oluyor anlamış değilim
hvvgcr Denizmelisa ya bende tam tersi emerken 5 dk anca emiyor hemen uyuyup kalıyor 1 saat sonra yine dediğiniz gibi çığlık çığlığa uyanıyor . Hatta acaba çocuğu korkutuyorlarmı diye düşünüyorum
Denizbebegim Denizmelisa bu cok normal ama vermiş oldugu tepkiler 😊 büyüyor ve huy degiştiriyor karni aç oldugu için uyanmiyor zaten alişkanlik yaptigi için kalkıyor malesef
Denizmelisa deletedmom173 valla oluyor canım sabır başka bişey değil benim kızımda tuhaf tuhaf sesler çıkarıyor gözler kapalı anlamış değilim. 3 gün ne gece ne gündüz uyudu sonra 2 gün hem gece hem gündüz uyudu şimdi 2 gündür yine gece gündüz uyumuyor çok çokkk değişiyorlar
Denizmelisa [bilinmeyen] dimi dimi önceden kurulu saat gibi 5-6 da uyanırdı ona şikayet ederdim şimdi onu bile arıyorum 😊
hvvgcr [bilinmeyen] ay aynen ya benim bebeğimde gece uykusunda hiç sıkımtı yaşatmamıştı son 1 aydır felan böyle acaba diş sıkıntılarındanmı oluyor
hvvgcr yuksekipek ya benimde aklıma geliyor dilim diye zaten çok fazla kaşıyor gündüzleri de demekki yaklaştı dişimiz
Melike25 Benim oğlumda öyle 4ay bitti 2saatte bir uyanıyo buakşam evde kendim yaptım pirşnçmaması yedirdim tok tutuyo dediler sonuç yine aynı huyları bu çocuklarımızın heralde 😇
zmq hvvgcr benimkide 5 ay 21 günlük şuan hala uyutamadım. 1-2hafta önce aynı öyleydi sizinki gibi. Şimdi de geceleri sık sık uyanması geçti ama gece 1 den 2 den önce uyutamıyorum. Gündüz desen 2 kere bilemedin 3 kere uyuyor bitti bu kadar😩
hvvgcr zmq gündüz 2 3 defa yeterli aslında uzun sürede uyuyorsa bizimde 3 4 defa uyuyor gündüz ama en uzun uyuduğu süre 15 dk
Esrabayrakdar Benimkide 7 aylık hala 1.5-2 saatte bir emmeye kalkar. Açlıkla alakalınolduğunu düşünmüyorum artık. Bazı bebekler anne kokusunu almak istermiş bence ondan sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 🙃