kizlar çocuğumun özel eğitim alması gerekiyor bayramdan sonra başlayacak hem kreşe gidicek hemde özel eğitime gidecek. 1 ay ben yanında gidip gelicem sonra kendi gidicekservisle. daha 3 yaşında alisabilir mi bilmiyorum .biliyorum tek benim çocuğum gitmiyor bu yaşta ama hiç ayrı kalmadık . içim bı buruk oldu simdiden