Akşam vakti oluyor özellikle uykuya geçtiği sırada bu 2 dir oluyor bir türlü anlam veremedim nedenini birden bire ağlama krizine giriyor bir türlü sakinleşmiyor ne yapsam fayda yok aradan biraz zaman geçiyor sakinleşip uyuyor yarın 6 aylık olacak nedeni ne olabilir ya bilen varsa yorum yaparsa çok sevinirim gerçekten.