sevde_e evet işaret parmağıyla göstermesi önemli, ama zaten eliyle işaret eden çocuk bir zaman sonra parmağını da kullanır,18 aya kadar normal diyor doktorlar, Dr Osman Gönülalın videousu vardı bununla ilgili, kendi oğlu bile gec işaret etmiş, ve kendisi de bunun abartiıacak bir konu olmadığını hep dile getiriyor, zaten eliylede bize bakarak yapıyor, bir iletişim yolu bu da diye düşünüyorum, siz yine de elini uzatinca parmağını o konuma getirin, bir de pop it li kitaplar var ben onlarin çok faydasını gördüm, siz de eğer yoksa ala bilirsiniz, inanin parmğını kullanmasında çok yardımcı oluyor