Kızlar selam oğlum 14 aylık ama dişleri geç çıktı. Şuan 4 tane dişi var alt iki ve üst ön ve üst yan 🤣 Çıkma sırası bile önce üst öndeki olmadı yan kesici dişi çıktı önce 🫠🤪
Neyse gelelim konumuza oğlum asla böyle çiğneme gibi bi hareket yapmıyor… iştahı yerinde bir çocuk ama ağzına löp diye kocaman atıyor ve asla çiğnemeden ezmeden yutuyor hep. Eline birşey veremiyorum bu yüzden boğazında kalıyor sürekli 🥲🥲🥲 Normal mi acabaa bu aralar kafaya takmaya başladım çünkü arkadaşları var aynı dönem bebekleri onlar salatalığa kadar katır kutur yiyorlar ben daha eline bi pankek veremiyorum direlt ağzına sıkıştırıp boğazında kaldığı için 🥲
Normalmi ayına göre , dişlerinin az olmasının etkisi var mı düzelirmii 🥲🥲🥲