6 mayısta çatlatma iğnesi oldum kızlar ama geçen haftadan beri kemiklerim çok ağrıyordu üşüme geliyor ve karnımda ağrıyordu . Kemik ağrım geçti ama karnım çok ağrıyor adet olacakmışım gibi adetim de 1 gün gecikti arada kasıklarıma sancı giriyor bugün gebelik testi yaptım negatifti çok üzüldüm doktorum da perşembe kan ver dedi ama pozitif çıkmaz herhalde diye üzülüyorum sizce negatif çıksada sonradan pozitif çıkıp hamile olabilir miyim