nurzeyd06 Kızlar oğlum doğduğundan beri beşikte sllanarak uyuyor oda yapmadık bizimle uyuyor bu aralar benim yanımda uyumaya alıştı gece kalksam bile anlıyor uyanıyor(11 aylık) Şimdi oda yapacağız ama kendi odasında kendi kendine nasıl uyuyacak bilmiyorum tecrübeli anneler yardım eder misinz
asennaa nurzeyd06 ben 8 aylıkken ayırmıştım. İlk başta sade gündüzleri odasında yatırıyordum, sonra geceye de geçtik. Birkaç gece ben de yanında yattım. Sonrasında uyuduktan sonra kalkmaya başladım. Böyle böyle alıştı
nurzeyd06 asennaa park yatağı var gündüzleri tek yatsın diye koyuyorum yanında duruyorum ama çok aşırı ağlıyor saatlerce uyumuyo ağlamaktan sallayınca susuyo buna nasıl çözüm bulcam
nurzeyd06 masal_ece ben bir hafta uyku eğiitimş vermeye çalıştım chat cpt ile ama başaramadım asla uyumuyo sallanmadan çok aşırı ağlıyor yaşına geldi artık zor oluyo nasıl alışacak bilmiyorum
asennaa nurzeyd06 benim oğlum desteksiz uykuya 1.5 yaşında geçti, belki daha hala desteğinize ihtiyaç duyuyordur. Biraz bebişin de hazır olması gerek sanırım. Benimki kendi sinyalleri vermişti, 1.5 yaşından beri şu an 26 aylık kendi kendine uyuyor.
nurzeyd06 asennaa maşallah darısı benimkine inşallah 2 ay önce denedim uyku eğitimini ama şu an bana aşırı bağımlı oldu hiç hazır olacak gibi durmuyor 🥲
asennaa nurzeyd06 amin inşallah. biraz daha zaman tanıyın, kendinizi strese sokmayın. Benimki de ayakta sallanmadan uyumazdı asla, bütün gün salla babam salla şeklindeydi