Merhaba deneyim analar..
şuan saat gecenin 5’i. Bebeğim 48 günlük..
nefes alıp verme sesşne uyandım.
göğsü çok fena hırlıyor… yaşlı dedeler gibi yorgun nefes alıp veriyor.
banyo yapmıştı, ev biraz serindi bilmiyorum üşüttümü.. evde bi kaç kişi grip…
uykuyada geçemiyo bu rahatsızlığı yüzünden anladıpım.
napmalıyım?
korona yüzünden hastaneyede gitmek istemiyorum hemen.