kızlar bir sorum olacak size eşimle korunmalı(prezarvatif) ilişki yaşadık ama kaymış olmalı ki işin sonunda afedersiniz ama benden aktığını hissettim yani sperm gitmiş olma ihtimali var 4 aylık bebeğim var lohusalık dışında da kanamam olmadı yine de hamile kalma olasılığım varmış ilaç kullanırsam da çocuğumu sütten bir süre kesmem gerekirmiş onu da istemiyorum alternatif var mı 1 saat oldu henüz yardım lütfen