love_momy Bızı çocuk doktoruna yonlendırdıler çocuk doktoru reçete edecek dediler.3200 tl ödedık bu arada
gzd_nhr shd2025 yazma yok canım eczaneden gidip aldım sağlık ocagına yaptırdım bugün 3169 ödedim. Aşıyı reçete etmeye gerek olmadı eczaneye gittim rota aşısı istedim verdiler 15 dk ömrü var hemen yaptır dediler sağlık ocagı hemen dibindeydi yaptırdım bitti.