balborsugu oğlum 5.sinif. yani ortaokula gidiyor. Evet kutlama yapacaklar. Tüm okullarda var. Hatta 23nisan da yapamayanlar da yarın yapacak. Gidin mutlaka. Çocuklar çok eğleniyor. İlla okula giden çocuğunuz olması gerekmiyor. Okul bahçesine girişler serbest🫶🏻