Bebeğim 4 aylık oldu ben bitti artık sandım yine mastit oldum.. çıldırıcam artık 😔 en hızlı nasıl geçer .. bebeğim de inat gibi kuvvetli emmiyor şuan uyudu uyanmasını beklicem mecbur emzirmek için :( iyi gelen bir öneriniz var mı ya da şunu yaptım bi daha mastit olmadım diyebileceğiniz bir şey…