Kızlaar hep bebişlere açılıyor bu post başlığı 😆
Kendimizi unuttuk neler aldınız kombinleriniz neler? Bayramda hava güzel gibi henüz karar veremedim avm gidemiyorum oğlumla eşim yoğun çalışıyor bu sıra kilolarda gitmedi malesef 68 de kaldım online candıır 😅