Merhaba Canım Anneler,
Bugün bebeğimi 9.ay aşısı için sağlık ocağına götürdüm. Ve saatler sonra boynunda, karnında, sırtında kızarıklıklar başladı. Her yeri kaşınıyordu ve aşırı huzursuzdu. Fotoğraflarını hemen doktorumuza attım acil gelin dedi ve gittik. Alerji için iğne yaptı ve ilaç yazdı. Şu an evdeyiz. Takipteyim. Ama çok korkuyorum. Modu çok düşük. Aşırı huzursuz. Hep ağlıyor. Fotoğrafı bırakayım.

Bebeği böyle bir alerji yaşayan var mı? Ne zaman düzelir? Ne önerirsiniz?