ilkayilemaya Bebeğim 4 aylık eşim bir kere ya uyuttu ya uyutmadı . Bu durum beni aşırı yoruyor . Uyutmaktan ziyade bazen daha da uyku kaçırıyor. Sizde durumlar nasıl ?
umaykusunannesii ilkayilemaya uyutuyor, uyutunca bence dışarı çıkabiliyorum. Alışverişimi yapıyorum, kendime vakit ayırıyorum. Sürekli çocuğa bakınca boğuluyorum açıkçası
altay2123 ilkayilemaya evde olduğu zamanlar hep o uyutur cok yorgun olmadığı sürece bazen günlerce seyirde olabiliyorlar o zaman ikisini de ben uyutuyorum 😄
nadidelifora ilkayilemaya doğdu doğalı gece uykusu işi babasında. Gündüz evdeyken de o uyutur. Başka yöntem denesin babası. Uyumuyor diye yılmayın😂 Bebekler babasında daha cabuk sakinleşir aslında. Anne ister istemez stres oluyor günün yorgunluğu ile.
ilkayilemaya umaykusunannesii ben emzirdiğim için mi olmuyor acaba ? Ben bunları yanımda birileri olmadan mümkün değil yapamıyorum. Oğluma bakıyorlar ama dönüp dolaşıp bana geliyor uyuması için.
[silindi] O zamanlarda uyutuyordu şuan çok yorgun olurlarsa babalarıyla uyuyolar ama azcık uykuları olmasın uyumuyolar yarım saat deniyo mesela ama yok onunla oyun oynamak istiyorlar o yüzden uyutamıyo
ilkayilemaya [silindi] evet işten gelip sadece azıcık zamanda eğlenceli şeyler yaptıkları için galiba babasını hep öyle görüyor
umaykusunannesii ilkayilemaya olabilir, ben emziremediğim için mama ile besleniyordu. Onda da eşim destek oluyordu zaten :(
allwrite ilkayilemaya 22 aylık. Hala anne sütü alıyor. İlk aydan beri her akşam ve haftasonları babası uyutuyor. Sürekli pes etmesine, “bende uyumadı, al” demesine izin verirseniz bebek de baba da birbirlerine alışamazlar. Kabul etmeyin. Sizin başka destekçiniz de var sanırım. Biz en baştan beri eşimle ikimiz bakıyoruz. Bunun da etkisi olabilir.
dilnisinhayal ilkayilemaya benim eşimde böyle uyuyan çocuğu da uyandırıyor kızım hep bana bağlı uyanıkken toplam max 1 saat benden ayrıdır onun dışında hep beraberiz ve bu çok yorucu
sweetbabyyy ilkayilemaya her zaman uyutmaz ama eşim uyuttuğunda daha uzun uyuyor 😀 akşamları ekstrem bir durum olduğunda bırakıp çıkıyorum ( 7 ayda 3 kez 😀) uyutuyor. Öğlen benimle inatlaşıyor babasında hızlı uyuyor çoğu zaman
_birbebekannesi_ ilkayilemaya 2 aylikken babası uyuturdu bazen, şuan memede uyuduğu için başka kimsede uyumuyor, uyutmak işinden artık o kadar sıkıldımki anlatamam, bir zaman sonra insanin tahammülü kalmıyor, bir de tabii büyüdkçe uykuya direnmeler daha çok artıyor🥲
ilkayilemaya umaykusunannesii yanlış anlaşıldım sanırım kusura bakma ben senin besleme tarzınla alakalı bir şey demek istemedim. Mamayla besleniyor olması da kötü bir şey değil ayrıca. Keşke eşim bana destek olabilse inan çok isterdim . Bu konuda çok sanslısn