asilmzgn Bebeğimin inek sütü alerjisi varmış . 4 aylık bebeğim doktor raporlu mama verdi anne sütü zaten hiç almadı mama ile besliyordum nasıldır sizde kullanan var mı kilo alımı oluyor mu merak ediyorum
aaabrcu asilmzgn merhaba tahlil ile mi inek sütü alerjisi koyuldu size şikayetiniz neydi acaba bizde bugun doktora gittik kabız kaka yapmakta cok zorlaniyor kakasi da macun kivaminda oldugu icin doktorumuz suphelendi bu mamayi onerdi mamayi kullanıyor musunuz hala