Gonul1 bizde öyleyiz canım. Sürekli atışıyoruz mesela şuan ben kızımla sinirlenip odaya gittim salona geldim salonda uyuyakalmış. Ama şöyle bir durum var biz çok kavga ederiz çok da severiz birbirimizi. Kimsecikler bilmez aramız bozuksa ikimiz de de kin olmadığı için kolay affedebiliyoruz bide. Ama bu ufak kavgalar bazen beni de yıpratıyor ağlıyorum boşanmak istiyorum. Sonra onunda ağladığını görüyorum oda üzüldüğü için atıyorum kafamdan affediyorum. Ama eğer arsız olsaydı yani hiç birşey olmamış gibi davransaydı tabi bu kadar beraberliğimiz olmazdı çoktan bittiydi. diyeceğim o ki bence sen eşinin niyetine bak, sana olan sevgisi yerli yerindeyse öyle konuşmalarına çok takılma derim. 😘