altay2123 Huma_kus34 hala bir haber yok yaşadığım şehirde geçen bir video çıktı karşıma tokilerin yapımına başlayınca belli bir yere gelince öyle yapılacak diyordu ama ne kadar doğru bilmiyorum
Goktugmom_ Huma_kus34 toki evin belli bi kısmını yaptıktan sonra anlaşma imzalanıyor evin bedelinin %10 sonrada taksit olarak ödeniyor imza atıldıktan 2 yıl içinde evi size vermek zorundalar